wtorek, 8 lipca 2014

13 życzeń na 19 urodziny :)

Siedzę właśnie na łóżku, właściwie jestem w pozycji pół leżącej, na mega kacu,wyglądam sobie przez okno żeby popatrzeć na niebo i zastanawiam się czego mogę sobie życzyć względem wczorajszych urodzin. Szczęścia, radości? Z jednej strony oklepane każdy mi tego życzy, ale skoro każdy mi tego życzy to może właśnie tego mi potrzeba? Eh, sama nie wiem. Jestem strasznie niezdecydowaną osobą. W końcu kobietą, a jako kobieta mamy to do siebie, że zmieniamy zdanie trzysta razy na minutę. Ze mną jest identycznie. 
 
Nie spodziewałam się, że moje 19 urodziny zakończą się tak jak się zakończyły, ale było super. Pomijając fakty, że osoby na które liczyłam w tym dniu, totalnie się przeliczyłam bo mnie olała najzwyczajniej w świecie. Ba! Moja " przyjaciółka " nawet nie wiedziała, że mam urodziny, bo nie było jej na fb, ale cóż. Życie lubi płatać figle. 
Nawiązując czego sobie życzę z kolejnym upływającym rokiem?
  1. miłości - przede wszystkich,
  2. lepszych relacji z ludźmi - którzy mnie otaczają,
  3. przezwyciężenia - mojego cholernego lenistwa, 
  4. wytrwałości, we wszystkich co sobie wymyśle i nie tylko
  5. wiary, oj tej to się przyda i to dużo w szczególności w siebie i własne możliwości
  6. lepszej organizacji i motywacji do działania
  7. poprawy zdrowia, bo od małego co chwila coś łapie 
  8. spełnienia marzeń i nie ważne czy będą te, które są do spełnienia czy też nie 
  9. pozostania sobą, nie udawania na siłę przed kimś kogoś kim nie jestem
  10. aby otaczali mnie ludzie na których na prawdę będę mogła polegać, nie będą tylko " na chwilę" 
  11. aby wszystkie sprawy jakie muszę załatwić zakończyły się sukcesami oczywiście dla mnie :)
  12. zdania matury w przyszłym roku 
  13. udanego wyjazdu nad morze w przyszłym roku 
Pewnie jakbym posiedziała i pomyślała nad tym z godzinę albo dwie, to wymyśliłabym te 19 punktów jakich sobie życzę, ale 13 to też dobry wynik jak na pierwsze podejście. Tym bardziej, że w tym roku piątek 13-tego był udany :)
A wy czego sobie życzycie sami w swoje święto ? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć!
Dziękuje, że zajrzałeś, zajrzałaś na mojego bloga i zostawiasz po sobie ślad. :)