piątek, 8 sierpnia 2014

Bo zmiany na lepsze są dobre, na złe niekoniecznie.

Witam Was Kochani! 

Zaczął się sierpień, w moim wypadku drugi i ostatni miesiąc wakacji. Od 1 września czeka mnie powrót do szkoły, przeprowadzka, a w listopadzie powrót Pana D. do domu,  więc pierwsze półrocze zapowiada się dosyć ciekawie. 

Za mną dość nieciekawy okres z panną depresyjną, która jak przyszła to za nic nie można było jej przegonić, na całe szczęście miałam wczoraj wizytę u lekarza, dostałam leki i dodatkowo jestem zadowolona bo lekarz przyjemny i całkiem rzeczowy. Zobaczymy jak nasza współpraca będzie wyglądała. Na razie tylko wizyta za miesiąc czyli na początku września :) 
Jestem dobrem myśli, a dzięki lekom mam też dużo bardziej radosne nastawienie do wielu rzeczy oraz kilka pomysłów na nowe wątki na blogu. Jestem ciekawa czy przypadną Wam do gustu. 

Sierpień to również miesiąc załatwiania spraw, rozliczania się z różnych spraw oraz robienia planów na najbliższe miesiące. Jak pisałam we wcześniejszych postach, dzięki Alinie (ale nie tylko bo widzę że to na coraz większej ilości blogów) z designyourlife zaczęłam myśleć nad stworzeniem własnego,samodzielnie wykonanego organizera. Jak na razie jest wstępny szpic tego jak to wszystko ma wyglądać, wstępne tabelki i podziały stron, jednak w moim wypadku wszystko będzie się mieścić w zwykłym 60 albo 80-kartkowym zeszycie najprawdopodobniej w kratkę. 

Nie doszłam jeszcze do takiej perfekcji, i ciężko mi się połapać w tych wszystkich tabelach i broszurach w exelu bądź wordzie dlatego zostaje przy klasycznej wersji z użyciem linijki i ołówka przy metodzie prób i błędów. 

Dodatkowo chciałabym również spisać sobie kilka różnych list, które mi się przydadzą. Między innymi lista potrzebnych ciuchów do zakupienia, listę wyzwań, czy chociażby zmian jakie chce wprowadzić (myślę o porzuceniu palenia, oraz innym stylu ubierania się co wiąże ze sobą całą wishlistę ciuchów do kupienia ) 

Dajcie znać co słychać u Was, buziaki ! 

2 komentarze:

  1. wyślij mi maila na pinklifebyklara@gmail.com i napisze ci krok po kroku jak zrobić zakładki

    OdpowiedzUsuń
  2. Samoorganizacja to trudna sprawa, wiem to po sobie :) ja robię czasami plany dnia albo przyklejam żółte kartki do komputera. Rzadko udaje mi się zrobić wszystko z listy, ale to i tak trochę pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!
Dziękuje, że zajrzałeś, zajrzałaś na mojego bloga i zostawiasz po sobie ślad. :)